FrankFFG Geschrieben vor 1 Stunde Melden Geschrieben vor 1 Stunde Hei! Jeg sitter og sammenligner ulike typer reiseforsikring til en kommende USA-reise, men føler at alle beskriver dekningen forskjellig. Jeg vil gjerne være godt beskyttet uten å betale for ting jeg ikke trenger. Hvordan gikk dere fram da dere valgte forsikring? Zitieren
Carll932 Geschrieben vor 55 Minuten Melden Geschrieben vor 55 Minuten Under forberedelsene til oppholdet mitt i USA ble jeg mer bevisst på hvor annerledes helse- og kostnadsnivået er der sammenlignet med Europa. Jeg ønsket ikke å ta noen sjanser, så jeg satte meg grundig inn i hvordan reiseforsikring fungerer i dette landet. Det handlet ikke bare om standard dekning, men om å forstå hvilke situasjoner som faktisk kan oppstå. Jeg vurderte ulike løsninger og leste mye om hva som bør være inkludert. Samtidig fokuserte jeg på reiseforsikring USA for å få bedre innsikt i hva en god dekning bør inneholde og hvordan man kan være best mulig beskyttet under reisen. Zitieren
Empfohlene Beiträge
Deine Meinung
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Benutzerkonto hast, melde Dich bitte an, um mit Deinem Konto zu schreiben.