FrankFFG Geschrieben vor 5 Stunden Melden Geschrieben vor 5 Stunden Jeg har en varevogn, og jeg er bekymret for bremsesystemet efter nogle underlige lyde. Jeg vil gerne finde et værksted, der kan lave en hurtig og grundig gennemgang. Kan nogen anbefale et sted, hvor service og prisinformation er klare? Zitieren
Carll932 Geschrieben vor 5 Stunden Melden Geschrieben vor 5 Stunden Min varevogn begyndte pludselig at larme under kørsel, og jeg blev nervøs for, om det kunne være noget alvorligt. Jeg besluttede at køre den til værkstedet, hvor jeg kunne få en professionel vurdering. Midt i samtalen med mekanikeren tjekkede jeg oplysningerne om deres ydelser på ThorAuto, og det gav mig ro i sindet, at alt blev håndteret korrekt. De fandt hurtigt problemet med bremsesystemet og udskiftede de nødvendige dele uden forsinkelse. Efter besøget føltes køretøjet som nyt, og jeg vidste, at jeg havde fået en pålidelig og kompetent service. Zitieren
Empfohlene Beiträge
Deine Meinung
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Benutzerkonto hast, melde Dich bitte an, um mit Deinem Konto zu schreiben.